Good things come to those who wait

Tror jag skiter i den där "dag grejen" den blir bara jobbig till slut.
Istället skall jag börja blogga som innan, förutom att jag skall försöka få in minst ett inlägg dagligen!
I veckan har det inte hänt så mycket, åkt lite pulka, sett ett par filmer, ätit kärleksmums och hängt lite i Klinte. Helgen har däremot praktiskt taget bara spenderats på Kustgrillen, och med Banannie!
Jag och min familj har bestämt oss för att se ett "Pirates of the Caribbean" marathon, vi började igår med två filmer och idag skall vi se de andra två. Dock ledde de två filmerna+ för lite frisk luft till en hemsk huvudvärk som ännu hänger kvar, och är anledningen till att jag inte är i skolan idag. Därför skall jag nu också släppa datorn, ta ett par alvedon och gå ut och inhämta frisk luft. Vi hörs kanske mer under dagen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0