-

Påsklovet är anldeningen för dålig bloggning den här gången, även fast det inte hänt så mycket förutom mammas 40 års fest, även om den räckte typ hela veckan, 150 pers i en bygdegård, något man sent kommer glömma! Min moster har också fyllt år, men det var bara en släktmiddag och inget större. Förutom det så har jag typ bara legat i sängen och sett Gossip Girl, skönt med en lugn vecka.
Första dagen i skolan efter lovet var idag, känns segt att vara tillbaka, men kommer ta det ganska lugnt den här veckan, och tagga prao nästa vecka på Kustgrillen!... Slaaaappt. Kommer bli nice med lunch på Klinteskolan dock, längesen man var där!
Nu skall jag se lite Gossip Girl, och sen soooova, sjukt trött.
MIN MOBIL DOG PRECIS. Skulle precis posta det här när den dog, så ni som läser min blogg vet nu att den inte funkar, ifall ni undrar varför jag inte svarar! Nås antagligen bäst på facebook nu........ J*vla mobil.

Kommentarer

Lämna en kommentar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0