ssorry

för ingen bloggning igår , hade fullt upp :D
Först var jag på mango och badade med marko , aca , och pappa , åkte tidigt på morgonen , så hann inte blogga .
Sen åkte jag hem och duschade , typ vid 5 , sen skulle jag träffa jenna och desirée , dom typ dampade för att jag tog för lång tid på mig att göra mig i ordning , så hann inte blogga , men klockan 7 åkte jag till donken där dom va då .
Sen gick vi till reno och hyrde film och köpte godiiis :D första gången på länge jag åt godis , usch säger jag bara "/
och då sket jag i att blogga eftersom jag hade för kul :D vi var typ ute en stund , sen såg vi filmerna och typ höll på med massa , hahhahaaha , skrattade mycket kan jag säga :)
Har däremot inga bilder från igår , hade inte tid att ta kort ;D
Idag skulle jag egentligen åka till mango igen , men pappa har fullt upp med tårtbilder så jag tror jag lägger mig på baksidan bara och skaffar lite D-vitamin !

ikväll tror jag jag ska va med jenna , bloggar mer sen , pusshej !

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Sv: Tack för dina röster! :D

2010-08-13 @ 13:06:10
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: MOAA

fin blogg du har.

ha en bra fredag den 13 !

2010-08-13 @ 13:36:45
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Lämna en kommentar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0